torstai 17. toukokuuta 2012

Mama loves Blink


Ajattelin, että josko laitan välillä jotain omiakin juttuja haittaakse?




Nämä Blink kiilakorkoiset kengät on olleet mun suosikit jo monta vuotta. Ostin ne aikoinaan Ellokselta niin törkeän halpaan hintaan (n. 17 e pari), että väistämättä jouduin hankkimaan 2 paria yhdellä kertaa :D




Nämä on ihan just minun tyyliset: naiselliset, mutta niissä on joku juju. Leikkisät, muttei kuitenkaan ihan lasten kamaa. Hauskat ja rennot, mutta kuitenkin siistit.

Hyvin tyypillisesti rakastun juttuihin, jotka jakaa mielipiteet jyrkästi. Teistäkin varmaan jotkut siellä oksentaa tälläkin hetkellä... :D Mutta ei se minua haittaa. En seuraa pintamuotia, eikä minua haittaa, jos olen ihan OUT. Pääasia on, että ite tykkään siitä mitä mulla on päällä. Jos mulla on päällä jotain, mikä ei ole ihan mun tyyliä, niin heti tulee epävarma olo.



Harmi vaan, että ihan hiekkalaatikolle en viitsi näitä laittaa, joten vähän harvassa on tällä hetkellä käyttö :(

No, oksettaako? (siis kengät eikä mun valkoiset epäedullisesti rajatut taikinakintut)


Terkuin
Miima

26 kommenttia:

  1. No itelle en tällä hetkellä noita hankkisi (turvonneet räpylät), vaan onpa hauskat kengät: sellaiset metkat, mutta ei överit. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nih, kiitos :) Kohta ne sunkin tassut palaa ennalleen!

      Poista
  2. Ei okseta ei. Itsekin voisin laittaa jalkaani, muistaakseni siskollani taisi tuollaiset ollakin, olikohan vain mustat, en muista. Nykyään tulee vain niin harmittavan vähän käytettyä korkeita korkoja, lasten kanssa lenkkarit on niin paljon kätevämmät :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niitä oli noiden värien lisäksi mustana ja sinisenä. Eipä sitä tosiaan tuolla puistoissa viitsi korkkareissa vedellä (tosin esikoisen kanssa kyllä sitä vielä harrastin :D), tennarit tai kesällä kangas-ballerinat sujahtaa jalkaan.

      Poista
  3. No ei todella okseta! :D Rakastan korkoja ja naisellisia kenkiä. Nuo ovat aivan ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä kans tykkään kaikista naisellisista jutuista, mutta niissä saisi olla joku kiva twist!

      Poista
  4. Ihanat! Ja näyttävät siltä, että ovat mukavat jalassa. Mun pitäiskin alkaa metsästämään mukavia korkokenkiä kolmekymppisten juhlintaa varten...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ja on tosi hyvät jalassa, ei purista eikä hierrä eikä väsytä jalkaa, vaikka onkin korkoa!

      Poista
  5. Tosi kivat kengät, mä tosin viihdyn parhaiten tennareissa! ;) Hyvin olit lukenut mun ajatukset kun tuli äidin tyyliä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sehän näissä onkin kiva, kun näissä on vähän sitä tennari-fiilistä ;D Mikähän lie meedio-kohtaus iskenyt :D

      Poista
  6. Juuh, kivathan nuo on, ei yhtään okseta. Mutta ei omaan jalkaan :/. Mulla on sellaiset ongelmajalat että onnellinen saa olla kun millään pystyy kävelemään :D. Eccon sandaaleilla puoli vuotta ja sen toisen puolen sitten saman merkin talvikengillä että revi siitä riemua sitten ;). Onpa ainakin helppoa kenkien hankinta ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta olis ihan kiva, jos joku sellainenkin kommentoisi, joka ei yhtään tykkää :D
      Harmi jos ei helpolla löydy sopivia kenkiä :( Mun äiti on just sellainen, että se aina ostelee kenkiä, ja sitten valittaa hetikohta että ei käykään jalkaan :/

      Poista
  7. Ihan hauskat, ehkä omaan tyyliini vähän liikaa jujua, mutta mulla onkin niin simppeli maku ;) Kiilakorko on kyllä koroista käyttökelpoisin, just tilasin itselleni kiilakorkoiset espandrillat kesäkengiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tärkeintä onkin, että itse viihtyy vermeissään ja valitsee ne sen mukaan :) Mä luulin joskus aiemmin, että kiilakoroilla on jotenkin hankala kävellä (en tiedä mistä moinen käsitys), mutta tosi hyväthän nuo on olleet jalassa - paremmat kuin monet matalammat korkkarit!

      Poista
  8. Aika jänskät! En omaan jalkaani laittaisi, mulle noi on liian sporttiset :o) Hienot kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tykkään vähän jänskistä jutuista :D

      Poista
  9. Just ihastelin että onpas sulla kauniit sääret, ei yhtään mitkään taikinakintut =D
    Ihanat on noi kengät, mä en vaan osaa käyttää mitään kenkiä missä on korot. Oon muutenkin niin pitkä, ja tuntuu et oon taivaisiin asti jos on vähääkään korkoa. Mun pitäis ehkä alkaa hengailemaan vaan huippumallien kanssa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi jehna, kiitos :)
      Juu ei teidän pitkien ihmisten tarvitsekaan mitään korkoja käyttää, kun sitten teitä ei edes näe sieltä korkeuksista :D Tällaisille pätkiksille ne korot on ihan kivat, niin pääsee normaalipituisten kanssa vähän paremmin juttelu-etäisyydelle ;)

      Poista
  10. Ei okseta, lähinnä hihityttää tuo taikinakinttu-termi :D Kengät ovat kauniit ja tykkään kovasti noista koroista. Naiselliset ja pilkettä silmäkulmassa -tyyliset! Harmikseni toiseen jalkaani on kehittynyt paha vaivasenluu, joten joudun entistä enemmän suosimaan matalapohjaisia kenkiä, vaikka korkeat korot olisivat niiiiin mun mieleen.

    Blogissani on sulle tunnustus :)

    -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun äitillä oli kans vaivasenluu, ja se ihan leikattiinkin. mutta ei se vieläkään mitään korkkareita voi pitää ja tosi huonosti löytää sopivia kenkiä. Toivottavasti sulla ei ihan niin paha tilanne ole!!!

      Ja kiitos paljon tunnustuksesta :) Mun tiukat faktat löytyy muutama postaus alaspäin!

      Poista
  11. No hyvät on sääret! Ja ihan kivat on kengätkin ;) Tykkään myös kiilakoroista, niissä jalat näyttävät uskomattoman siroilta. Itselläni jalka (kengän koko 38) on nimittäin suuri tähän mahtavaan pituuteen nähden. Itse suosin jalkaa peittävämpiä malleja, koska isän puolelta sukurasitteena tulevat järkyttävät paksut nilkat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos :) Mulla on jalka ollut joskus vähän pienempikin, 36, mutta tuntuu että viimeisten raskauksien myötä 37 on tullut sopivammaksi (tosin joissain malleissa olen sitten just kokojen välissä, pah).

      Poista
  12. Näähän on hauskat! :) Henk.koht kartan korkkareita, en ole enää vuosiin osannut kävellä niillä mutta ihastelen sitten muiden kintuissa (mitkä taikinat??)! Mulla niin vahva hajataitto, että muutenkin paree pitää tiukasti lastenrattaista (tai ostoskärrystä) kiinni, jos meinaa pystyssä pysyä! :D Kävelytyyli olis varmaan sama kuin muutaman siiderin jälkeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Aika jännä tuo hajataitto :O Eikö sitä voi mitenkään fiksata (tai siis laseissa sulla varmaan on korjaus, mutta silti tekee tuollaista?)?

      Poista
    2. No eiku se on hormooneista vinksallaan ja olen viimeiset reilu 10 vuotta ollut jatkuvalla syötöllä joko raskaana, imettänyt tai odottanut ihmettä (näön suhteen). Eli en näe rilleillä enkä ilman, jej... :D

      Poista
    3. Auts :( Toivotaan sitä ihmettä nyt nopeasti tapahtuvaksi!!!

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!