torstai 18. lokakuuta 2012

Love from Australia -60%

Minä kylmävarpainen vilukissa olen jo pari vuotta haaveillut Emuista. Emuista siksi, että ne ovat vaikuttaneet halvimmilta noista "lampaankarvakengistä". Ja siitäkin hinnasta siis olen etsinyt hyvää alea ;D
No nyt kävin taas kyttäilemässä Natureshopissa, mutta Emuthan on sieltä ihan loppu... vaan mitäs huomasinkaan - Love from Australian saappaita jopa -60%! Tuolla alella nuo kalliimmatkin merkit alkaa olla inhimillisemmissä hinnoissa... joten tällaiset mustat laitoin tilaukseen! :) Jokohan mun varpaat pysyis lämpiminä??

Love from Australia valikoimaan tästä!

Onko teillä aidot lampaankarvakengät, minkä merkkiset ja onko oikeasti lämpimät?

Terkuin
Miima

Ainiin, lasten Emuja oli tosi halvalla, jos sellaisia etsitte ;)

22 kommenttia:

  1. Mulla on EMUt itellä, aivan ihanan lämpimät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, toivotavasti nuo LFAt lunastaa myös odotukset :D

      Poista
  2. Mulla on Uggit ja niissä kyllä pystyy olemaan pakkasellakin vaikka ilman sukkaa, niin lämpimät ovat. Lapsilla Emut, liukkaat ovat mutta lämpimät nekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, jospa minunkin varpaiden palelu loppuis :D

      Poista
  3. Mulla UGGit ja onhan noi ihan mahtavat tällaiselle viluvarpaalle :D

    -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa kiva kuulla - ehkä mullakaan ei enää varpaat jäädy, kun noi saan :D

      Poista
    2. Argh, sorruin tilaamaan noi samat kuin sä! Tuolla oli vielä koko 37 jäljellä eli sehän suorastaan huusi mun nimeä. :D Mun UGGit on olleet vähän reilut mulle, joten jospa nää nyt olis passelit. Kiitti vinkistä siis!

      Poista
    3. Hih, no hyvä jos löytyi sopivaa kokoa ;) Mulle tuli kans sama koko, toivotaan että on passeli!

      Poista
  4. Jei, hieno juttu, että löytyi, kerran olet niitä kauan katsellut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojuu, kyllä nyt olen tyytyväinen (toivottavasti myös siinä vaiheessa kun saapuvat!)! Ehkä tummanruskeat olis sopineet paremmin (kun untsikka on tummanruskea), mutta josko tuo musta kävis kaikkeen ;)

      Poista
  5. En ollut kuullutkaan LFA:sta. Minulla on UGGit ja ne ovat aivan ihanat ja niin sopivat allekirjoittaneen aamuihin. Vetäisin ne talvella joka aamuisessa kiireessä aina jalkaan ilman sukkaa kovimmillakin pakkasilla, eikä varpaat palellut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa hyvältä!! Ite tosin en osaa ilman sukkia olla, mutta kai niissä sukatkin jalassa tarkenee :D

      Poista
  6. Mulla on kahdet LFA:t, ihanan lämpöisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että on lämpimät!! Jee, jokohan loppuu varpaiden jäätyminen :D

      Poista
  7. Noiden on pakko olla lämpimät, kun mahtialenkin jälkeen hintaa jää vielä nuukaliiloa kauhistutavasti :

    Jalkojen palelu on kyllä tuttua täälläkin... Eikä ole lampaankarvaisia meillä näkynyt. Joka talvi olen ajatellut, että sinnittelen ne muutamat kovat pakkaspäivät jotenkin. Miksi omiin jalkoihin on niin vaikea sijoittaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, sopisi olla lämpimät!! Täällä kyllä kunnon pakkaspäiviä on yleensä enemmän kuin muutama, joten ehkä tämä investointi on ihan hyvä ;)

      Poista
    2. Nyt ovat kyllä lupailleet kovia pakkasia ilmeisesti ensi talveen. Mun olis varmaan kannattanut kans sijoittaa lampaankarvaisiin, mutta menin sitten tilaamaan itselleni toiset Naturalistat. Mä hurahdin niihin :D

      Poista
    3. Ai sellaiset talviversiot vai tavalliset? Ja mistä :D

      Poista
  8. Moi,

    Osaatteko sanoa pitääkö koko paikkansa noissa Love from Australia saappaissa? Kävin niitä kurkkimassa ja kivoilta näyttivät mutta ei ole aikasempaa kokemusta.

    Kivat nuo mustat ja moneen takkiin sopivat, itse ajattelin Foxy Zip Caramel mallia.

    T, Tea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en tietty vielä osaa sanoa, mutta siellä kokotaulukossahan oli annettu minusta ihan senttimittoja ja ohjeita :)

      Poista
  9. Hei, ovatko kenkäsi jo tuolta natureshopista tulleet? (: Tilasin nimittäin itse tuolta reilu viikko sitten, eikä kenkiä vielä näy. Sivuilla luki toimitusajan olevan 2-4vrk...

    T. Viluvarvas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, tulivat kyllä, mutta en ole niitäkään ehtinyt esitellä, kiirettä pitää :D Mutta siis varmaan just reilu viikko meni että saapuivat - eiköhän ne sullekin pian tule! :) Ja ihan kirjepostina, joka ei tietenkään mahtunut postilaatikkoon, vaan piti hakea postistä... Ja on muutens muhkeat ja varmasti lämpimät :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!