perjantai 16. marraskuuta 2012

Alekoodi Nature shopiin

Sain Nature Shopilta jaettavaksi koodin, jolla saatte -10% lisäalennusta! Nature shopistahan löytyy hieno valikoima näitä lampaankarvakenkiä (Emu, Love from Australia, Bearpaw) sekä muita ulkoilukenkiä (esim. Merrel, Timberland) sekä ulkoiluvaatteita. Toimitus ja vaihto ovat ilmaisia.

Koodi on
NAT-1137046
ja se syötetään kassalla kohtaan 'discount code'. Teidän ostoistanne saisin pienen prosenttiosuuden shoppailurahaa kauppaan, mutta aika hitsin paljon teidän pitäisi ostaa, että mä tähän väliin raskisin lähteä tilaamaan ;D


Terkuin
Miima

8 kommenttia:

  1. Vitsit innostuin....mutta eihän sit tietty ollutkaan enää mun kokoa :/
    Kiva kuitenkin, että jaat näitä alekoodeja :)

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi :/
      Joo, kaikki koodit jakoon on mun elämänohje ;D

      Oikein mukavaa viikonloppua!

      Poista
  2. Eikös tuo palautus ole omakustanteista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista, luin väsynä huolimattomasti - VAIHTO on ilmaista! Korjaan tuon heti - kiitoskiitos huomautuksesta!!!! :)

      Poista
  3. Voi kuinka ihania kenkiä taas olisi edullisesti. Pakko vaan malttaa mielensä ja yrittää olla tilaamatta ;)

    Olin muuten tumpelo ja poistin vahingossa ihanan kommenttisi blogini uusimpaan postaukseen :/ Piti painaa "julkaise", mutta painoinkin ihan jotain muuta nakkisormillani. En siis suinkaan tarkoituksella jättänyt julkaisematta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun pitää nyt malttaa kans ja kattoa miten tulot ja menot nyt kohtaa - en vielä yhtään tiedä, kun asumistukeakin saan kai odotella hyvän tovin...

      Minäkin olen monta kertaa painanut jotain poista nappia vahingossa, mutta onneksi huomannut vastata varmistukseen että eieiei poisteta :D Joten nou hätä - pääasia että ehdit sen kuitenkin lukea, toivon sydämestäni sulle kaikkia niitä asioita! :)

      Poista
  4. Nyt meni emut tilaukseen, kun jäi postikuluineen reilu 200 euron saappaista alle 80e maksettavaa! Kiitos Miima! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu, että löytyi edukkaat kengät!! :) Mulla on ainakin varpaat pysyneet lämpiminä LFAn saappaissa! :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!