tiistai 13. marraskuuta 2012

Mun pakkasvarustus

Hämäriä peilikuvia - pahoittelen, mutta muuta ei ole saatavilla! Eli tässä mun Ticket untuvatakki. Pinta on hieman kiiltävä tumma suklaanruskea. Vyö ei kuulu takkiin, mutta  ilman sitä takki roikkuu mun päällä ja pahasti. Siinä siis on sellainen slimmaus, mutta näin lyhyelle väärässä kohtaa ja muutenkin liian löysä - eli vyö on pakollinen! Minusta kuitenkin näyttää kivalta tuon vyön kanssa :)

Koko on XS ja on mulle aika reilu - tosin minähän olen hyvin pikkuinen (156cm ja muutenkin aika kapoinen). Hihat on suht kapeat, joten sinne ei viittä kerrosta hihoja väliin mahdu. Mutta takki on lämmin, joten hurjat kerrokset ei ole tarpeen. Tätä olen käyttänyt viime talven, ja hyväksi havainnut. Mä tykkään tästä takista kyllä kovin, ja palelu pakkasilla on (suurimmaksi osaksi) loppunut!



Tässä sitten mun uudet Love from Australia saappaat. Väriltään mustat ja koko 37. Koko on varmaankin juuri oikea - ohjeissa sanottiin että uutena saisivat olla napakat, ja niin ne ovatkin, mutta eivät kuitenkaan liian tiukat. Sisäkarva on TODELLA muhkea, ja uskon kyllä, että nämä myös ovat lämpimät! Nyt vaan niitä pakkasia odottelemaan :D

Ulkoiluun lisäksi tietty toppahousut. Millaisia pakkasvarustuksia teillä on?

Terkuin
Miima

22 kommenttia:

  1. Kivannäköset talvikamppeet! :) Mäkin olen muuten 156 cm pitkä (ja melko kaponenkin :D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin mä muistankin, että olet samanlainen teletappi-osaston jäsen :D

      Poista
  2. Voi munkin pitäs varmaas joskus satsata ja hankkia tuollaiset ihmisten ilmoille soveltuvat talvikamppeet! Maalla kun ei niin väliä ole mitä ulkoillessa on päällä kunhan itsellä talvella lämmin on ja niinpä käytössä onkin hieman liian iso (raskaustalvena ostettu) ulkoilupuku. Eikä sitä pituutta montaa senttiä enempää ole täälläkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sillä niin ole väliä, miltä ne kamppeet näyttää tuolla puistoillessa... mutta mulla ei ollut edes mitään tarpeeksi lämmintä tuota ennen! Vielä tarttisin jotkut untuvatoppahousut, kun jalat palelee nyt ennen yläkroppaa (tekeeköhän kukaan sellaisia :D)! Kiva että löytyy muitakin mini-ihmisiä ;D

      Poista
  3. Ihanat talvikamppeet! Lämpöisen näköistä ja oloista. Jollei noissa tarkene kovillakin pakkasilla, niin ei sitten missään.

    Mä muuten joka talvi hytisen ulkona farkuissa ja pitkiksissä (+tietysti muut olennaiset) ja manailen, kun en omista toppahousuja. Sitten keväämmällä aina vaateinventaariota tehdessäni löydän kaapista kahdetkin toppahousut (iskemättömät). Nyt muistan onneksi jo tässä vaiheessa, että ne ovat olemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Takki on todettu jo lämpimäksi, ja kengätkin ovat ihan varmasti, kun sen verran muhkea turkisvuori on! Mielenkiinnolla odotan pakkasia, että pääsen testaamaan niitäkin autenttisissa oloissa :D

      Hah, aika hyvin unohdettu toppikset, jos käynyt jo useampana vuonna :D No jospa nyt muistaisit käyttääkin niitä ;D

      Poista
  4. Ihanan lämpimän näköistä! Minä ainakin tarvin kunnon toppatakin jo parin asteen pakkasessa. Kengät näyttää ihanilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onon :) Mulla sama - ei mikään villakangastakki talvella riitä edes pikkupakkasilla jos yhtään pitempään ulkona on...

      Poista
  5. Oi, että on ihanan lämpimän näköiset takki ja kengät! Hyvin toimii toi vyö takissa. Olen itse vähän himoinnut samantyyppistä takkia, mutta ehkä sellainen sileä voisi olla parempi isommalle -tai eihän sitä tiedä, miten pieni musta tulee. ;) Kenkätilanne on mulla ihan jees: uudet gorelenkkarit on tosi lämpimät! sitten on siistimmät saappaat ja hush puppiesin saappaat, joiden lämpivyyttä kyllä epäilen. :/ Haluaisin myös tuollaiset kuin sinullakin on. Takkeja löytyy kotiulkoiluun kevyttoppa ja untuvatakki. Kylillä voin riekkua kolmessakin eri villakangastakissa, joista yksikään ei ole sopiva. :D No, välivaihe...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mutta kyllähän tuollainen vyösysteemi tuo kivasti vyötärön esille kaiken kokoisilla ;) Ite just en halunnut sitä suoraa mallia, kun se on sitten vaan sellainen pötkylä (kun mulla ei ole sitä rintavarustustakaan mitään muotoja luomaan profiiliin)!
      Mistä sun uudet gorelenkkarit tuli? Heti kiinnostaa mitkä goret on lämpimät ;) Mulla on kahdet korkosaappaat ihmisten ilmoille, mutta yhdet vielä tahtoisin pienellä platformilla (niin pääsee kato loskassakin) ;D
      Ainiin! Se viittatakki mistä taannoin postasin, olis Seppälän nettikaupassa 35e ja risat (ja ilmainen toimitus), eikä tietenkään ole mulle enää kokoja!!! :( Ja arvaa harmittiko...

      Poista
    2. Jesh, vyösysteemi toiminee hyvin. Itse asiassa Valtra-kaupassa oli hämmästyttävän houkutteleva pitkä talvitakki! :D
      Gorelenkkarit on ne salomonit, joitka näkyy tuossa mun luottokama-postauksessa. Pienehkön paikkakunnan kolmesta urheiluliikkeestä lopettaa kaksi niin löytyi kivalla alella. Olen ihan hämmästynyt, miten lämpimät ne on!
      Voi kökkö sitä sun viittatakkiunelmaas! Pääsetkö livenä Seppälään lähiaikoina? Jos sieltä jostain löytyis...

      Poista
    3. Valtra-toppatakki, kuulostaa mielenkiintoiselle ;D

      Niin mä sitten heti perään kävinkin lukemassa sen sun postauksen ja bongasin ne lenkkarit :)

      Pitää kyllä käydä live-Seppälässä kans kattomassa, jos jossain vaiheessa sinne asti pääsen! Mun pitäis Ikea-täydennyskin käydä... taisi siinä Ikanossa olla Seppäläkin (kun on kaikki muukin mahdollinen) ;D

      Poista
    4. http://www.valtrakauppa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=product-114

      mun piti nyt sulle ihan linkittää valtra-takki. aika kiva?! Mut en ole varma olisiko speksit kohillaan eikä tummanruskea ole ihan mun väri. Olen mustan ystävä.

      Poista
    5. On se kyllä aika kiva! :) Mut ihmettelen hintaa, jos on pelkkä VANUvuori :O

      Poista
    6. se mullakin pisti silmään...

      Poista
    7. Jep, mä maksoin tuosta outletissa 104 e ja siinä sentään on aito untuvavuori ;)

      Poista
  6. Vielä 3cm lyhyempi kamusi on hankkinut samantapaisen takin :) Ei vaan taida olla ihan noin laadukas ja lämmin versio. Tää vilukissa on jo ulkoiluttanut useaan kertaan ohuempia toppahousujaan. Mitenhän sitä talvella tarkenee ;) Kivat kengät muuten! Meikäläinen joutuu nekin tuotteet hankkimaan lastenosastolta. Voin kertoa, että korkkarinmetsästys on jatkunut tovin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mullakin on toppahousut jo moneen kertaan ollut pakkasilla ulkoillessa - ei ihan farkuilla mennä monen tunnin ulkona seisomisia... ;D
      Uggeja, Emuja ja noita LFAn lampaankarvakenkiähän saa tosi halvalla lasten koossa - sinä onnellinen!!! Eikun vaan kuule shoppailemaan ;)

      Poista
  7. Oioi, onpas lämpimän näköinen varustus. Tuo vyö on tosi kiva, parantaa varmasti kummasti takin olemusta. Kyllä noilla ulkoilla kelpaa :) Kertoilehan sitten kokemusta noista kengistä, jookos :) (Taisitpa muuten voittaa yhden kivan arpajaispalkinnon silverjunglelta, onnea! :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä palaan kenkien lämpimyyteen sitten, kun olen pakkastestit suorittanut ;D
      Joo, siis mä mietin, että näinkö mä unta sen Silverjunglen kanssa, mutta jos joku muukin on sen nähnyt, niin ehkä se on totta :D

      Poista
  8. Siis tiedätkö mitä? Mä en enää muita käytäkään kuin noita kenkiä, vaikka pakkasista ei ole vielä tietoakaan!!! :D Ne on niin ihanan pehmeät ja helpot sujauttaa jalkaan. Huomaan jo, että ovat aavistuksen löystyneet käytössä, koska noi oli alkuun tosi napakat. Kiitos siis vielä kerran sulle vinkistä! <3

    Takki näyttää tosi hyvältä ton vyön kanssa :) Sä todellakin oot pieni, mutta Ticket on tunnetusti mitoitukseltaan reilua. Mulla oli niiden XS-koon vk-takki, joka vastasi varmaan kokoa M.

    Pakkasia odotellessa,
    Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Meillä on niin märkää, että mä en raski niitä laittaa! Hyvä kun vinkistä oli iloa :)

      Mä luulen, että tuo untuvatakki ei hihoista ja hartioista menisi kovin isolle, että ei ehkä niin isoa mitoitusta ole kuin tuo sinun takki!

      Pakkaset kyllä kelpais... ja lumi!!!! :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!