lauantai 16. helmikuuta 2013

Minä 24/34

Nappasin Amalialta tällaisen ikäjutskan :) Amalia antoi minulle iäksi 24v ja silloin:

Asuin: Savonlinnassa
Olin: Juuri mennyt naimisiin
Ajoin: Pyörällä
Pelkäsin: Minusta vähän tuntuu etten osannut pelätä mitään
Työskentelin: Olin kotona esikoisen kanssa, ja aloitin uudet opinnot
Halusin olla: Kirjailija


Nyt olen 34v ja nyt:

Asun: Kuopion seutuvilla
Olen: Juuri eronnut
Ajan: Liian pienellä potkurilla :D
Pelkään: Että lapsille sattuu jotain, että en keksi mitään mielekästä tekemistä käpykylässä, että en ole tyytyväinen elämääni
Työskentelen: Olen kotona lasten kanssa, keväämmällä varmaankin työtön
Haluan olla: Onnellinen (ja vähän kirjailija ja lastenvaatekauppias ja blogisti ja kolumnisti) :D

Jos haluat tehdä tän omassa blogissasi, niin kommentoihan alle, niin annan sulle iän!



Terkuin
Miima

34 kommenttia:

  1. Nätti teikäläinen! :) Mulla on vähän samat haaveet (kirjailija, lastenvaatekauppias, blogisti, kolumnisti...). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No katos kun puol tuntia photoshoppasin ;D Noi olis aika kivoja haaveita jos toteutuisivat ;)

      Niin haluatko iän?

      Poista
    2. :) Mielenkiinnolla odottelen :)

      Poista
  2. Nätti kuva! :)
    Noi on niin jänniä juttuja kun miettii, mitä oli silloin 10 vuotta sitten. Mä mietin tätä itsekseni..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Oisit vaan kertonu meillekin ;)

      Poista
  3. 10v takaisia juttuja oikeen itse enää edes muista :) Hyvä kuva! Oot tosi nuoren näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan se pitkä aika, ja sä taidat olla sen verran nuorempi, että olit vielä ihan lapsi silloin ;) Kiitos (kato photoshoppasin ne rypyt ;D)

      Poista
  4. Kiva nähdä kuva susta! Hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän kylä ihmettelen, että kasvottomaan blogiin oman naamani lätkäsen... voi olla että sen vielä heitän mäkeen siitä ;)
      Niin ja kiitosta vaan :)

      Poista
  5. Ootpa kaunis! Minäkin olen asunut pätkän Savonlinnassa yli kymmenen vuotta sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääk, kiitos :) Me taidettiin 4 v asua Sln, just silloin 10v sitten muutettiin sieltä pois

      Poista
  6. Täytyy kyllä nyt tunnustaa että olen kateellinen, näytät tosi hyvältä! Mä olen saman ikäinen, mutta näytän kyllä varmasti 20 vuotta vanhemmalta :( Hauska tällainen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höps enkä usko hetkeekään! Mutta kiitos :)

      Poista
  7. Hei nämä on kivoja nämä omakuvapaljastukset! Kaunis blogisti sieltä kurkkailee.

    VastaaPoista
  8. Älä turhaan poista tuota kuvaa (mä tallensin sen ja lätkäisen sen sitten omaan blogiini linkin kanssa jos teet niin ;)). Täällä on viime aikoina vilahdellut muutenkin kasvoja että on pitänyt miettiä onko oikeassa blogissa ollenkaan ;). Ihan hyvä näin!

    Ohhoh, mun pitäis olla nukkumassa :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Saisikos olla ikää??

      Poista
    2. Ööh, tuota... Kiitos mutta ei kiitos. Mietin juuri viime yönä että oli ikä mikä tahansa niin todennäköisesti en halua muistella :D. Eteenpäin vaan siis!

      Poista
    3. No höh :( Oisin voinut antaa sulle vaikka viime vuoden ;D

      Poista
  9. Apua! olen Savonlinnasta kotoisin, mutta muuttanut sieltä pois 14 vuotta sitten :). Olen aina ollut "isompien kaupunkien" ihminen ;)...olen lukenut noin vuoden blogiasi ja tuntui vaan hämmentävältä, että olet Savonlinnassakin asunut :)...Ihana blogi <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen nämä Itä-Suomen kaupungit kiertänyt aika hyvin :D Kiitos kaunis, ihana kuulla että käyt lukemassa :)

      Poista
  10. Näitä on kyllä kiva lueskella! Anna mulle ikä niin mäkin teen! (Ja nyt olen sua 2 v. nuorempi ettei ainakaan yli 30 v. ikää kannata antaa. ;) )

    VastaaPoista
  11. Oli pakko nukkua yön yli ja kerätä rohkeutta :D Nyt olen ehkä valmis. Anna tulla! (Ja olen vielä seuraavat (pitkät) 2 viikkoa 31-vuotias).

    Ihan mahtava kuva susta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D Noo, mitäs mä sanoisin... laitetaan sulle 22v! :)

      Kiitti :)

      Poista
  12. Kiva nähdä sut! Kauniski oot. Mutta en halua ikää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitti :) No vitsi, olis ollut kiva kuulla Zirkin meininkiä vaikka 19-vuotiaana ;D Mutta ymmärrän kyllä että sulla on nyt siellä muita kiireitä :)

      Poista
  13. Ooo, olipas hauska "nähdä" sinut. Hassua miten sitä kuvittelee jonkun, jaa, tietyn näköiseksi ja sitten kun näkeekin oikeasti niin yleensä on jotain ihan muuta. -Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Jaa, nyt pelottaa kysyä, että minkäs näköiseksi olit ajatellut :D

      Hei laitetaankos sulle ikä?? :)

      Poista
  14. Hei vähän myöhässä...mutta laitas mulle kans ikä niin raivopäissäni voin kännyllä tehdä siitä postauksen,heh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, no kerropas raivopäisesti mitä tapahtui kun olit 28v! :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!