keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Toivo!
























Otsikko ei viittaa millään muotoa siihen, että mulla olis valoa tunnelin päässä yhtään minkään asian suhteen, vaan kyse on imperatiivi-muodosta, jolla kehottaisin teitä, armaita lukijoitani, ilmaisemaan toiveitanne postauksieni suhteen! Eli olisko jotain erityistä, mistä haluaisitte lukea? Lupaan harkita kaikkia toiveita, mutta varaan option olla tarttumatta aiheeseen, joka ei syystä tai toisesta luontevasti irtoa.

Sana vapaa!

Terkuin
Miima


6 kommenttia:

  1. Hitsi, en mä osaa mitään toivoa. Oma pää on ihan tyhjä =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti mun ei toivota kirjoittavan mitään, kun kukaan ei sano mitään ;D

      Poista
  2. Minä aina odotan uutta postausta. En oikein osaa toivoa... Lastenvaatteet kiinnostaa eniten. Aina. Siis postauksissa. Kyllä mua elämässä muukin onneks kiinnostaa.
    -T-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Kyllähän niistä lastenvaatteista tulee eniten jauhettua - mutta kyllä mullakin live-elämässä on muitakin kiinnostuksenkohteita :D

      Poista
  3. Hmmm sisarusten välisistä suhteista ja millaisia vaiheita siinä on ollut. Onko ollut esim riitely ja paita ja peppu vaiheita vai aina sama dynamiikka? Ja millaista sisarussuhdetta isommilla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, voisin jotain tuollaista pureskella, pitää vähän jäsennellä ;)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!