torstai 2. tammikuuta 2014

Musta-valkoisia ale-odotuksia

Mulla ei ole ollut kummoisia ale-agendoja, koska suurimmat hankinnat tuli tehtyä jo ennakko-aleista! Mutta näitä olen kytännyt, ja kyttään aina vaan, koska armas Metsolan väki ei ole ymmärtänyt alehintoja näihin pyöräyttää...































Voisin ostaa noi kaikki, kaksi ylintä Herra Keltaiselle ja kaksi alinta Herra Vihreälle. Sitten oltais hyvin vaatetettu vaikkapa ensi syksyyn saakka! Ainakin kolme noista voisin ostaa ihan vaivaisella 20% alella - eihän se ole paljoa pyydetty??? Sitä odotellessa sitten...

Missäs vaiheessa teidän ale-mietinnät on?

Terkuin
Miima

16 kommenttia:

  1. Olen kanssasi aivan samaa mieltä!

    Ostin alesta pikkuveikalle kaksi haalaria (joista tein postauksenkin), muuta en ole tainnut hankkia. On tullut shoppailtua syksyllä kaikenlaisilla koodeilla sen verran, että rahat on nyt aika vähissä ;)

    Itselleni ostin Merrel-talviulkoilukengät tänään, kun jalka on kasvanut lasten myötä. Uskomatonta mutta totta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on ihan tavallista, että jalka kasvaa (tai erityisesti leviää) lasten myötä. Mut joillain se palautuu takaisinkin, joten älä vielä heitä kaikkia vanhoja kenkiä pois :) Mullakin taisi vähän isota jalka, ja nyt se on ehkä jonkun verran pienentynyt viimeisen vuoden aikana (ja pienin sentään jo lähempänä 4v)! Tai sit vaan kuvittelen, tiedä häntä :D

      Poista
  2. Kyllä, kyllä! :) Mun suosikit on tuo tasaraitainen sekä se missä on raitaresorit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suosikit on diagonaali ja raitaresori, kun ne on vähän erilaisia kuin tähän asti nähdyt :)

      Poista
  3. Jotenkin nyt ei ole mitään ale-hinkua. Mun mielestä tänä syksynä on koko ajan ollut joku ale meneillään eikä mitään ole tarvinnut ostaa täyteen hintaan. On jotenkin mennyt maku koko aleilusta kun ei se lopu välillä ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mennyt maku aleista :O Mun kukkarolla ostetaan vaan alesta, joten en pistä pahakseni, vaikka niitä on muulloinkin kuin alesesonkina ;)

      Poista
  4. Hyvännäköiset! Mun alemietinnät on nyt niin over. Hankinnat tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, voit keskittyä siihen personal traineriin ihan täysillä ;)

      Poista
  5. Kivat paidat! On se nyt kumma, kun ei tajuta alettaa ollenkaan, vaikka toinen kyttää kieli pitkällä :D

    Mun alekyttäilyt on siinä pisteessä, että liityin L-E:n kanssa tipattomaan... ei kun shoppailettomaan tammikuuhun. Toinen päivä menossa ja ei tee edes tiukkaa. Molo Kidsiltä on kyllä tulossa kevääksi jotain kivaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, luulis tuon nyt ymmärtävän Metsolan päässä, että täällä odotellaan alennuksia :D Noi jos saisin ostettua, niin juuri mitään muuta ei tarvittais pitkään aikaan!

      Poista
  6. Minä kyttään mustavihreää raitapaitaa. On se vähän alessa,mutta enemmänkin sais olla. Ja tuo raitaresorinen ois myös kiva.
    -T-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on se ainainen, että mikä prosentti riittää ja voiko odottaa vai meneekö koot :D

      Poista
  7. Mä oon samoja paitoja odottanut aleen! mutta eipä näytä tulevan! :D mur!!!!!

    VastaaPoista
  8. Ei muuta kuin ompelemaan. Nämähän on aika yksinkertaisia malliltaan niin ei kovin suuria käsityötaitoja varmaankaan tarvita. Ainut vaan ettei ole sitten sitä Metsolan merkkiä. Mutta halvemmalla pääsee, itse tekee. Nämä on kyllä kivoja, mulla alkaa olemaan kuosiähky, niin tekee mieli jotain hyvin yksinkertaisia. T:Päivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no muuten varmaan suht simppeli, mutta olen huomannut, että pääntiet, resorit ja kanttaukset aiheuttaa kupruja kokeneemmillekin, joten en kyllä lähde yrittämään (noi Metsolan kankaat ei ole nekään ihan halvimmasta päästä) ;) Mulla on jo pitempään miellyttänyt simppelimpi linja :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!