maanantai 10. marraskuuta 2014

Kertakäyttökamaa? Edit: reklattu

Tähän huppariin ihastuin heti kun ilmestyi Reiman kevätmallistossa - aivan ihanat värit! Ei kuitenkaan ollut akuuttia huppari-tarvetta, joten jätin sen ale-muistiin. Nyt sen sitten sai taannoin puoleen hintaan. Mutta. Yksi päivä käyttöä ja kunto on tämä.

























Ihan karmeita langannousuja joka puolella. Siis ei tosiaan mitään yksittäisiä, vaan ihan joka puolella, eikä mitään pieniä, vaan tosiaan näkyviä. Ja tää lapsi ei ole mikään hirvee remuaja. Ei meillä Metsolan froteisiin ole saatu useammankaan lapsen kiertäneisiin vaatteisiin mitään tällaista! Onneksi en tosiaan maksanut täyttä hintaa...

Edit: Reklamoin tästä Reimalle, ja siellä asiaa pahoiteltiin kovasti. Laatutiimi oli tutkiskellut kuvaa ja todennut, että tässä kappaleessa on selvästi pitkä luuppi ja liian löyhä rakenne, mikä on aiheuttanut langannousuja. Tästä voisi kai päätellä, ettei välttämättä kaikissa huppareissa ole sama vika? Asia luvattiin myös ottaa kehityslistalle seuraaviin kesämallistoihin. Ja luvattiin rahat takaisin viallisesta tuotteesta. Joten ruusuja asiakaspalvelun suuntaan, jäi hyvä fiilis!

Terkuin
Miima

22 kommenttia:

  1. Tuli kans mieleen ennen kuin luin loppuun asti, ettei tosiaan ihan Metsola-laatua. Tuossahan on ongelmana vain se, että materiaali on liian pehmeä ja kankaan pinta on täynnä liian suuria lankakoukkuja. Eihän tuon tarvi käytännössä kuin koskettaa johonkin vähän terävämpään ja lanka jää kiinni. Kai reklamoit, että osaavat seuraavaan mallistoon tehdä parempia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kangas on ihan ohkainen, ja kesällehän se on tarkoitettu, on uv-suojat ja kaikki, mutta olettaisihan sen silti vähän päällä pitämistä kestävän? Pitäisköhän laittaa huomautusta...

      Poista
  2. Kannattaa varmaan laittaa reklamaatiota...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki liplappuset tietty laitoin jo poistoon, noh, jos laittaisi säpoa aspaan.

      Poista
  3. Ohhoh, menipä se heti kurjaan kuntoon! Meilläkin on Metsolan froteet kestäneet hyvin, myös remuavaisella lapsella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aika paljon kokemusta froteista, monen vuoden ja monen valmistajan kankaista, eikä millekään ole kyllä tälleen käynyt :/

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ehkä mä laitan kyselyä, kun ootte sitä mieltä :D

      Poista
  5. Ääks!!! Onpa kurja juttu :(

    Meillä on myöskin noita samaisia huppareita kaksin kappalein jemmassa seuraavalle kesälle. Tietenkin tartuin aleen (taisin ostaa 40 % alella), kun olin raitafroteeihanuuksia keväästä saakka kytännyt...

    Minä reklamoisin, ehdottomasti. Pitäisköhän ottaa omatkin hupparit jo käyttöön, että tietää, mitä meidän pojat saavat niiden kanssa aikaiseksi...

    Frotee on tosiaan ohuenlaista ja silmukat suuria. Tuotekehityksen paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanalta näyttää, vaan kuinka kauan (ihan huvikseni laskin - yli 40 langannousua! päivässä!). Ehkä teidän kantsis testata oliko tää meidän vaan joku maanantaikappale...

      Poista
  6. Ei hitsi, minulla on molemmille lapsille nuo hupparit tulevaa Aasian-reissua varten jemmattuna... No onneksi sai halvalla ja sen UV-suojakertoimen takia ne oikeastaan ostin, mutta olisihan se kiva jos niitä voisi reissun jälkeenkin käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säilyiskö ne parempina jos niitten päälle ei lämpimissä olosuhteissa pue mitään muuta, vaan ne on päällimmäisenä? Toivotaan!

      Poista
  7. Totta kai reklamoida kannattaa.. Etkä tarvi mitään lappusia siihen, tuotenumero löytyy pesulapusta, se riittää.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin viestiä aspaan, mutta en tietty tajunnut tuotenumeroa laittaa :/ No jospa kysyvät lisätietoja jos tarviivat.

      Poista
    2. Ahaa, multa ovat aina kysyneet sen.. Useamman kerran olen reklamoinut.. Toppahanskat ja tutan unihaalarin.. Hyvin toimii kyllä asiakaspalvelu, erittäin asiallisesti suhtautuvat kyllä.. :) Lisäksi sain uuden yöpuvun, eikä vanhaa tarvinnut edes palauttaa.. Kyseessä oli värivirhe, levisivät pesussa :(

      Poista
    3. Ei kysyneet tuotenumeroa (ja ehkä se asiakastiedoista löytyy nopeasti, mitä on tilannut?), ja oikein mukava aspa oli :)

      Poista
  8. Minusta aivan selvä reklamaation paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä huono reklaamaan, mutta nyt laitoin viestiä, katotaan mitä sanovat!

      Poista
  9. Kannattaa reimalle laittaa kuvat hupparista, ja pieni viesti sähköpostitse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näin teinkin (tosin unohtui se tuotenumero) :)

      Poista
  10. Minä kans himoitsin tuota sen ilmestyttyä. Sitten näin sen livenä ja mulle tuli mieleen liiaksi kylpytakki. Siksi en ostanut edes alesta. Taisi olla hyvä niin.

    -T-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaiseksihan se tavallaan on tarkoitettu :D uinnin jälkeen päälle puettavaksi. No mut loppu hyvin kaikki hyvin, saan rahat takaisin, joten ei harmita enää :)

      Poista

Sana tai pari tai monta - kovasti ilahtuisin kommentista!